söndag 28 november 2010

Dan före HCG

I morgon ska jag ta ett blodprov. Ett progesteron i morgon och ett HCG den 1 december.
Är egentligen väldigt dåligt påläst om vad det innebär. Vet bara att jag ska få reda på om jag är gravid eller inte i morgon.
De öppnar 7.30 och min plan är att hänga på låset.
Kan denna kvällen och natten gå fort please!
Jag har vaknat svintidigt nu sedan vi var i Riga. Ibland somnar jag om, som i morse och sover då som ett barn, lätt fram till 9.30.
I dag vaknade jag 3.30, var vaken 1 timme, lade mig sedan i soffan och sov tills progynomalarmet väckte mig klockan 9.00.

Nu snart är det Adam och Eva på tv. Sedan Beck. Sedan sova. Sedan IVF-klinik.
Hoppas på att få ringa till sambon på jobbet och berätta goda nyheter på morgonkvisten. Kanske åka dit till och med och tjoa lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar